måndag 11 juni 2012

Bra dag idag!

Idag invigde vi sommarlovet & min semester på riktigt kan man ju säga då det är måndag!
Och det var en mycket bra första dag:) Barnen har knappt bråkat alls och det har såklart hållt mitt humör på topp!

Dessutom har jag hållt mig ifrån alla frestelser som finns hemma efter helgens kalasande, stor klapp på axeln till mig haha...
Det känns så himla bra för i helgen har det verkligen blivit för mycket av det goda.
Har oxå ätit på rätt tider och vägt allt. Nu när jag skrev in middagen så upptäckte jag att jag bara har ätit hälften av vad jag ska äta:O Dessutom ska jag snart ut på promenad, så ikväll kan jag nog unna mig lite popcorn till fotbollen med gott samvete;)

Men nu blir det till att köra stenhårt de sista två veckorna innan det är dags att kliva i bikinin....hoppas jag fixart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är detta för app??

Sandra sa...

Shape up heter den!