söndag 22 april 2012

En härlig dag:)

Har jobbat idag. Det blev lite black out i hjärnan på slutet men annars har det vart bra.

Efter jobbet blev det träning. Mycket cardio idag!! Körde även lite mage...

Och när jag kom hem från träning fixade min Darling middag. Hemmagjorda hamburgare blev det, mums. Min hamburgare bestod av själva burgaren på 70 gram nötfärs och sallad som bröd och sen självfallet grönsaker till det. Allt noga vägt och jag tror måltiden slutade på runt 180 kalorier.
Jag har laddat hem en app nu och även blivit medlem. ShapeUp heter den här appen som nu ska hjälpa mig att gå ner ett par kilo. Har än så länge bara kört 4 dagar, men jag känner mig sjukt hoppfull:)
Tror på riktigt att detta är sättet för mig att äntligen fixa det här...håller tummarna:)

Fick även ett av de bästa telefonsamtalen idag! Åhh så lycklig Jag blev, tårarna kom...
Dock kan jag inte säga mer än så i nuläget då det inte riktigt är min sak att kläcka nyheten;)

Inga kommentarer: