måndag 5 december 2011

Min lunch idag består av    Äggröra med cayennepeppar och lök. Och till det, gårdagens sallad. Enkelt och gott:)
Har dock lagt märke till att mina "mat bilder" inte ser så värst aptitliga ut haha. Ser mest ut som gröt på tallrikarna:) 

Igår efter jobbet var jag på gymmet. Var sjukt peppad på att springa!! Härligt när det känns så. Väl där på bandet gick det inget vidare:( Håll som kom och gick hela tiden och ibland var det svårt att springa. Men jag gick och sprang iaf 7km...bättre än inget alls;)
Imorse blev det en tidig PW! Ska försöka att hålla detta nu. Röra på mig på nåt sätt varje dag, helst i den mån det går. Äta nyttigt och hålla mig borta från godis och socker i veckorna. Känner mig faktiskt sjukt peppad nu och jag hoppas det fortsätter så:) veckan som var, gick jättebra och då blir man ju ännu mer laddad!!!!

Inga kommentarer: