onsdag 8 juni 2011

Känns bra!!

Ja, f*n va allt känns bra just nu! Älskar såna här stunder när jag känner så här. Dom kommer väl inte allt för ofta, kanske därför haha;)

Idag jobbade jag över till 17. Betyder att kidsen fick ett VÄLDIGT långt pass på dagis idag:/ Men som tur är händer det inte ofta. Sen ikväll kom min snälla mor & far hit och nattade mina barn så jag kunde åka och träna då deras pappa är kvar på jobbet idag. Sånt uppskattas fett:D

Imorgon ska jag äntligen få träffa min fina Maggis & hennes lilla fina Max:D Längtar så jag snart spricker. Dom är i Sverige på besök från Barcelona där dom bor. Träffas ju inte så ofta kan man säga så dessa stunder är värdefulla<3

Nu ska jag ta en kopp kaffe & beställa en sak.
Snart ska jag hoppa i säng oxå då jag börjar 05 imorgonbitti. Men har lite "måsten" först;)

Bye bye...

/Sandra

Inga kommentarer: