söndag 14 november 2010

Ledig söndag

Idag har vi pysslat med lite av varje. Kom på imorse att jag ville bjuda mamma , pappa, Fia & hennes barn på fika idag då det är både fars dag och min mamma födelsedag! Och så fick det bli, så jag har bakat idag. Mjuk pepparkaka med philadelphiatäcke på. Blev ju som en morotskakaka fast den smakade pepparkaka, MUMS:) Sen gjorde jag även kokostoppar med saffran i, oxå riktigt gott. Ville ha det lite jul inspirerat idag;) Jag längtar så fruktansvärt mycket efter jul nu!!! Jag njuter & njuter av alla förberedelser och allt mys som är och väntar nu innan julen är här. Dessutom ska vi fira julafton för första gången här hemma hos oss. Det är ju lite speciellt, och man vill ju att allt ska bli perfekt....eller jag vill det iaf;) Jag ställer nog ganska höga krav på mig själv, fast det egentligen inte är viktigt, men det blir bra! Har bestämt mig för att förbereda & planera mycket nu i god tid så det inte behöver bli mer stressigt än nödvändigt när det närmar sig. Har oxå tagit ledigt vid jul så jag får vara hemma 2 VECKOR, FATTA!!!! Hur skönt? 2 vackors jul/nyårs mys med familjen, inte illa:) Nu har jag babblat på to much!! Ska ju kolla på ensam mamma söker ju....
Ha det gött...
/Sandra

Inga kommentarer: