tisdag 2 november 2010

En Award...

...utmärkelse har jag fått av Bisse & Hanna, tack snälla:)
Detta innebär oxå att jag ska berätta 7 saker om mig själv...
-Ända sedan jag var liten har jag haft saft istället för sylt på pannkaka...mums
-Jag är livrädd för flygplan, samtidigt som det nog är det som fascinerar mig mest!
-Jag verkligen älskar att träna!
-Jag tycker att Julen (& snö) är något av det mysigaste & finaste som finns!!
-Choklad & noisette sås är nåt som jag är helt besatt av...
-Jag drömmer om en vit iphone 4
-Jag har GRYM beslutångest vad gäller typ ALLT, drygt!!
Nu vill jag ge denna Award vidare till dessa...
(Jag vet inte vem mer jag kan ge den till som inte redan fått den, så 3 får duga:)

1 kommentar:

cissi-g sa...

jaha du Sandra! tack för awarden, det var ju roligt. Hihi, ja jag får väl ta och berätta 7 saker om mig själv då.....