torsdag 6 augusti 2009

Sommar sommar sommar....

...ja, äntligen får vi känna på lite sol och värme. Känns inte helt fel efter en massa dagar med regn på semestern!! En och en halv vecka kvar nu tills man ska tillbaks till jobbet. Har lite ångest blandat med längtan.... Känns på ett sätt skönt att komma in i rutinerna igen. Och att få träffa jobbar kompisarna såklart:). Känns som det var 100 år sedan...saknar dom:( Vi har än så länge haft en skön semester. Vi har besökt High Chapparal, Kolmården & Skara sommarland. HC var inte riktigt som jag förväntade mig, men kidesen gillade det. Kolmården och Skara var hur bra som helst. Imorrn ska vi på kalas för Sis & Emil. Det ska bli roligt! Sen är det ju Linde Open i helgen så vi får väl se vad som händer!! Lite grillning och ett par öl kanske? Nu ska jag stoppa mina två minsta i säng.... /Sandra

2 kommentarer:

Anna sa...

Aaa jag fattar ingenting!Har lixom gått snart halva tiden ju!Nästa vecka är jag i vecka 19!Kul OM det skulle vara nått fel:/

Sandra sa...

Ja, jag förstår inte heller hur dom kan göra så här. Inte för att jag tror det är nåt fel men:)...Kram