söndag 16 augusti 2009

Jobb, skola & dagis imorrn...

...Och jag är mer än förberedd!! Väskor är packade, kläder är framlagda, barnen sov i rätt tid, kläder är tvättade, matlistan för veckan är skriven och ingredienser är inhandlade!! Det enda som inte blev gjort på "listan" är dammsugningen och torkning av golven. Men vad gör det?? Får bli en annan dag:) Jag har en sån skön känsla i kroppen just nu. Precis som innan jag skulle gå på semester. Är såå glad att det känns bra att lägga sig och sova. Ser bara fram emot att få komma till jobbet och träffa mina underbara:) Har haft en lugn och skön kväll med bästaste Lottis oxå. Spelat kort, skrattat och kollat på dålig tv:) För en stund sedan sa vi åter igen "hej då"....vi ses om några veckor igen!! Nu ska det hängas en tvätt till, sen ska jag krypa ner i sängen och sätta alarmet på 04:30, sen kan jag sova:) /Sandra

Inga kommentarer: