fredag 10 juli 2009

Det blir inte...

..mycket till bloggning från mig inte! Jag vet inte vad som hänt, men jag har väl nån slags bloggtorka...som ofta nu förtiden! Idag är vi iaf hemkomna från High Chapparall. Barnen är nöjda med våra tvådagars tripp dit. Jag är väl mindre nöjd, men vad spelar det för roll så länge barnen är happy?Jag hade lite högre förväntningar, men men... Nu hoppas jag bara att ångesten inför söndag morgon ska lägga sig lite, och att resten av veckan sedan går fint o jobba. Efter nästa söndag tänker jag nämligen lägga "jobbkläderna" på hyllan och ta SEMESTER i 4 veckor!!!!!! Hur underbart det ska bli kan jag inte ens beskriva med ord! Tänk att bara få vara utan en massa måsten och obehagligt tidiga mornar när man bokstavligen får DRA upp ungarna från deras sköna sängar. Nu kan dom åtminstone sova tills dom vaknar självmant....Lovley. Vi har lite små utflykter vi ska göra, som vi längtar såå till:) Nu ska jag krypa ner i min sköna säng, släcka ögonen och SOVA! Något som jag längtat efter the hole day!!!!! Kan hända att jag bjuder på lire bilder från HC en anna dag. Natti på er /Sandra

Inga kommentarer: