lördag 11 juli 2009

BT jogger

Har länge gått och funderat hur jag ska göra med vagn till Musse. Känner att jag vill byta till nåt lite "enklare". Nåt som är lite mer sulky likt. Det är ju många som har EL scooter och verkar vara nöjda med den. Men då jag har haft svängbara hjul på cityjeten, så vill jag helst ha det på nästa vagn oxå. Därför uteslöt jag scooter. En annan vagn jag har varit väldigt sugen på är en Baby travel jogger. Den har jag tyckt verkade väldigt smidig, och snygg är den oxå. Så förra helgen gjorde jag slag i saken och åkte in till babyproffsen för att kolla runt lite på olika vagnar. Men det dröjde inte länge förrens jag med ett leende på läpparna klev ut ur affären med en sån här rullandes framför mig....
Och en sålänge är jag SUPER NÖJD!!!
Smidig att köra, lätt att fälla ihop, tar liten plats, den är snygg &Musse diggar den starkt:)

Den här kommer jag inte att göra mig av med i första taget. Undrar bara varför jag inte köpte en sån här från första början när jag letade vagn till Rasmus ankomst. Men å andra sidan har cityjeten funkat bra den oxå:)

Så om nån är intresserad har jag en Emmaljunga cityjet till salu. Komplett med sitt och liggdel, regnskydd, parasoll m.m. Svart till färgen är den.

/Sandra

3 kommentarer:

Anna sa...

Lägg in in bild på den andra vagnen ;)

hannas sa...

den nya fick 5 + av mej testkörde lite på lek o bus

Sandra sa...

Haha...den är SÅÅ skön:)