måndag 6 april 2009

Måndag & Vååååår!!!!

Lovley väder hela långa dagen idag. Har ju stått innen i betongklumpen mestadels av dagen, men lite solstrålar hann man få på sig efter 15 iallafall. Jag är på ett strålande humör idag, och har vart det sen jag slog upp mina små ögon imorse. Vet inte riktigt varför men jag tycker nog att livet är bra fint just nu:). Bara att ta vara på det och njuta lite extra, för imorrn kan det var som bortblåst;) Det finns nån som jag tänker lite extra på just nu. Men som vi alltid säger, imorgon är en ny dag.....Och det löser sig ALLTID, även om det inte alltid känns så. LOVE YOU!!! Och vilken handbollsmatch det var igår. Jag säger väl som Anna-Jag DOG! Hahaha. Nä, riktigt spännande, och bra som fan var dom. Nu ska jag ta mig ett par hårda mackor och vänta på att en Annorlunda familj börjar. Darling är i garaget och skruvar ihop hojen...men han kommer väl så småning om han oxå. Ha en fin kväll...och njut:) /Sandra

1 kommentar:

Anonym sa...

PUSS... :-)