fredag 3 april 2009

Friday friday...

...Och ledig helg har jag nu....så nice! Hoppas vädret håller i sig oxå.
Idag tog jag & slutade lunch, hade dock lite dåligt samvete, men det fick gå;)
Gick och hämtade barnen tidigare från fritids och dagis. Sen bar det av hemmåt för lite mellis innan vi for vidare till kussarna och Bisse för lite bus och lek.
Nu har vi kommit hem, ätit kvällis. Småbarnen har badat och nu ligger dom och kikar på lite tv. Snart är det läggdags för dom. Det har vart en hård vecka för hela familjen, så jag blir nog inte heller så gammal ikväll känner jag. Måste känna av den där framställningen av klockan nått grymt, för det har inte varit nådigt dessa 5 mornar. Men nu är det iallafall helg, och det ska jag njuta av.
Imorrn drar vi iväg på morgonwalk vid 07:30 blev det va Bisse? Sis ska du me eller?
Hoppas mina tassar mår lite bättre, annars kan bli en tung vända runt sjön känner jag.
Nu ska jag mysa lite med mina prinsar!
Njut av kvällen friends....
/Sandra

Inga kommentarer: