söndag 8 mars 2009

Härliga helg!

En riktigt bra sådan. Mycket motion har det blivit. Mys med mams & paps till andra chansen igår med pizza dessutom som var bra längesen man åt:). Och idag är det min lediga söndag...hur härligt? Nu laddar jag för en ny jobbvecka, och jag hoppas på att barnen och jag håller oss friska resten av månaden nu. Jag har ju vart hemma med R ons, tors & fre. Men nu ska det bli skönt att komma tillbaks till jobbet imorrn faktiskt:). Imorgon är det dags för klippning av mitt slitna/ruttna hår oxå;). Lite blandade känslor där. Vet inte hur jag vill ha det. Men det löser sig säkert:). Nu har jag en lugn stund här då R sover middag, J är hos kusse Isak och leker, och F hos kusse Kevin. Danne åkte nyss till garaget .... Så jag ska paasa på att spana runt lite på nätet.
See Ya
/Sandra

Inga kommentarer: