söndag 8 mars 2009

Barca....

I fredags hittade jag en cd jag fått av Lotta med en massa kort från när vi var i Barca på Maggis bröllop.
Hur kul som helst att hitta sånt, när det var ett tag sedan man såg dem. Allt var så himla hektiskt under dom tre dagar vi var där oxå, så man har inte det färskaste minnet därifrån:).
Tänkte iallafall bjuda på lite pics...(jag kanske redan har gjort det en gång, men då får ni se dom igen;))

Resan började med en tidig morgon & lite frulle på skvasta flygplats.

Sedan bar det av ut mot det "otäcka" planet;)

Sandrew får lite panik på planet & tror jag ska dö eller nåt (är sjuuukt flyrädd)

Efter 3 1/2 timma på planet var vi äntligen framme!

Jag & Bisse softar lite med en varsin corona på kvällen...

Ny dag = Bröllops dag. Sanna & Emma är festfina

Här är vi alla fixade och på väg till bussen som ska ta oss till kyrkan. Vi är sjukt nervösa allihop så vi värmer upp lite med en varsin öl;)

Äntligen framme vid kyrkan står vi och spanar in alla andra gäster:)

Det var sjukt mycket känslor denna dagen och redan här var jag igång och grina..haha.

sitter i kyrkan och väntar o väntar....

Nu närmar det sig...böl i böl:)

Och så kommer dom äntligen, Bruden & hennes far! Hur vacker är hon inte? Sjukt vacker....

Hinner inte riktigt klart, men dettta var det hela i stoooort. Vi festade ju ganska många timmar efter detta och åt 3 rätters och så vidare som man gör på bröllop.

Jag måste hämta kids nu...

/Sandra

Inga kommentarer: