tisdag 3 februari 2009

Jag har blitt utmanad...igen!

Av Hanna denna gång:).
4 Favorit program på TV:
*Made in Sweden- Hetast hos mig just nu, så j*vla bra:)
*Let´s Dance- Kul o kolla på, och Laila är ju med-GRYM;)
*Gossip Girl- Bra serie, när börjar den igen?
*DH- Oxå bra serie, och när börjar den igen?
4 Saker jag gjorde igår:
*Jobbade- Som alltid;)
*Lagade mat- Oxå som alltid;)
*Tränade- Det bästa som finns:)
*Kollade påTV- Skönt innan man somnar
4 Saker jag längtar till (efter):
*SOMMAREN- Fatta vad skööönt
*Semestern
*Nästa träningspass- Ikväll:)
*Köpa hus- När vi hittar ett som passar oss perfekt:)
4 Favoritrestauranger:
Jag kan nog inte svara på den då jag nästan aldrig går på restaurang, men jag kan väl säga en
*Efasos- Det är gött där:)
4 Saker på min Öskelista:
*Att min familj får vara friska och slippa (allvarliga) sjukdomar
*Att få bli miljonär, SNÄLLA;)
*Att få se mina UNDERBARA växa upp och bli fina killar:)
*Hus- Som är rustat och inrett precis som vi vill:)
Jag utmanar:
/Sandra

Inga kommentarer: