tisdag 3 februari 2009

Hemma igen....

& VABBAR. Jordan sjuk igen. Tycker det bara går runt runt bland kidsen just nu. Hoppas det har ett slut snart & att jag and darling klarar oss:). Vi har just ätit lite lunch här, men J har ingen matlust:(. Det känns lite jobbigt då han inte åt nåt igår heller. Men det är väl så när man är förkyld och hängig...man är väl inget vidare sugen på mat då. Det vänder nog snart det oxå... Igår tränade jag pump, det var gött. Känner dock ju mer dagen går hur träningsvärken smyger sig på. Jag som ville köra dubbelt ikväll, först aerobic sedan cirkelträning. Men så blir det nog inte....det pallar jag inte:). Får väl köra aerobic som vanligt, eller så ska jag testa cirkelträningen istället, har aldrig provat den, men jag är lite sugen. Får se hur det blir. Nu ska jag få lite gjort här medans Musse sover middag. Later.... /Sandra

Inga kommentarer: