tisdag 14 augusti 2012

Tisdag!

Så trött idag, men ändå så pigg... Hur går det ihop?
Efter jobbet mötte jag upp och sålde lite saker till folk.
Sedan när jag gav barnen kvällis började jag fundera på vad jag skulle ha till matlåda imorrn då jag ju inte lagade nån mat. Kom och tänka på svamp omelett, och för att kunna göra det så lär man förstås ha lite svamp ...vilket jag inte hade!
Frågade kidsen om vi skulle ta en runda i skogen? Och det skulle vi såklart:)
Jag gillar att alla barnen älskar att plocka svamp, men ingen av dem tycker om att äta det! Förstå vad jag får gotta mig hihi
Nu hittade vi inte några fasliga mängder eftersom de små herrarna blev toanödiga och jag blev stressad av klockan då de ska upp halv sex imorrn. Men nog räcker det till en kantarell omelett till mig imorrn, mums:)

Inga kommentarer: