onsdag 30 maj 2012

Gottis-dagar!!

Ja, de sista dagarna, sen i fredags till igår har jag verkligen haft riktiga nere-dagar:( Jag har vart sjukt trött och sovit av o till så fort det har funnits chans till det + att jag ätit ALLT sött som kommit i min väg. Trots detta har jag iaf lyckats att ta mig ut på PW alla dagar utom igår, så det känns ändå ok på nåt vis. Man är nere ibland och då blir det så här ( i mitt fall ganska ofta;))
Men idag känns det iaf som att det vänt:))) Jag är fortfarande vaken, hart vart på PW och ätit bra idag...har till och med kört lite styrka här hemma! Så nu är det bara att köra igen tills nästa Depp period kommer;)
Tror dock inte att vågen kommer visa nåt -0,5 imorgon:/ Det känns lite surt dock då jag ju gått ner ett halvkilo i veckan sen jag började med shape Up för 5v sen. Men som sagt, NYA tag:))

Imorgon ska vi till skolan och titta på trulle teater som Felix och de andra förskoleklass barnen ska spela upp. Det ska bli riktigt skoj:)

Ha en bra kväll...

Inga kommentarer: