söndag 13 november 2011

Nu ligger jag, Jordis & Danne nermysta i soffan. Småttingarna sover sen några timmar tillbaks!
Idag har vi varit och firat min pappa på farsdag & självklart blev det frukost på sängen här hemma imorse för Danne oxå;) Danne har tyvärr ingen pappa i livet längre. Han gick bort när D var liten så honom har jag aldrig träffat och D kommer inte ihåg honom:(
Vi passade även på att fira min fina mamma idag fast hon egentligen fyller imorgon. En massa gott fika blev det:)
Sen bar det hemmåt och bastun slogs på! Sen tillbringade jag några timmar där...så skönt! Verkligen avslappning:)
Ringde tidigare idag till jobbet & sjukskrev mig inför morgondagen. Mina axlar är inte roliga nu:/ Tror faktiskt inte att det har vart så illa som just nu någonsin. Så imorgonbitti är det jag som hänger på luren prick sju och ringer VC igen. Och säger dom då igen att dom inte har några lediga tider, då får jag väl åka till akuten!? Eller vad gör man???? Jag kan ju inte jobba med det här så nåt måste ju göras!!
Danne säger att han haft liknande problem när han hör min beskrivning av smärta. Han fick då förklarat för sig av en läkare att det var muskelinflamation! Ända sättet att bli kvitt det är att vila. Och hur gör man det undrar jag då när man i princip använder axlarna i allt man gör!!? Speciellt på mitt jobb oxå. Dannes har dock försvunnit nu då han ju var sjukskriven i 3 månader efter olyckan i somras!
Men vi får väl hoppas på det bästa och att jag får komma iväg o träffa någon snarast som kan hjälpa mig.

Nu: mysa vidare:) ....

1 kommentar:

Hanna sa...

Tjo! Du har fått en fin bloggaward av mig..:) Gå in på min sida titta o gör likadant:) Kramis