onsdag 6 juli 2011

Äntligen är semestern här! Eller äntligen? Vet inte riktigt hur jag ska förklara, men SOM jag har längtat, och nu när den väl är här så är jag inte så lycklig som jag borde.
Mår inget vidare nu. Har ont i magen och ibland känns det tungt att andas. Tog till och med ledigt min sista dag innan semestern (imorrn) för att jag känner att jag inte orkar stå där. Tror, eller vet att allt kommer kännas bättre snart, bara den här flytten är klar. Som man har sett fram emot detta, men nu känns det bara tungt! Hoppas jag och Darling kan få nån natt/dag för oss själva inom en snar framtid. Vi behöver verkligen det efter allt som inte blev.
Nu ska jag iaf försöka tänka så positivt jag bara kan och hoppas på att vi kan få njuta en del av den här semestern:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett liten tips:

Ta dig till ex. en skog(lr en annan lugn plats). Sätt dig på ex en sten, slut ögonen å ta ett djupt andetag...andas lugnt å bara va en stund. Det hjälper mig i tunga lägen.

(skönt att din blivande man mår bättre)

Jenny sa...

<3 bara att lämna dina små troll här en dag/natt när ni är klara med flytt så ni får rå om varandra för en liten stund!