lördag 24 juli 2010

Inte så spännande...

...är det just nu känner jag. Barnen sover, D är i Sthlm & här sitter jag! Samtidigt är det rätt så nice att få vara själv en stund, men just nu känns det lite ensamt faktiskt;) Idag gick vi upp tidigt. Käkade frulle, gjorde oss iordning och skjussade kidsen till sin mormor & morfar. Jag & D åkte in till Willys och storhandlade. Vet ni hur ofta vi gör det UTAN barn? Inte såå ofta kan jag säga...haha. Så idag när vi kom hem hade vi faktiskt allt som var tänkt att handlas, med oss hem....det brukar vi inte ha när barnen är med. Blir lätt lite stressigt och rörigt då:) Härligt med lite avlastning ibland..... När vi kom hem åkte D nästan på en gång. Det är nåt stort race i Sthlm som dom skulle upp o kolla på. Jag inväntade mina prinsar, sen när dom kom hem hoppade vi på cyklarna och trampade iväg till B & kussarna. Där tillbringade vi resten av dagen:) Var trevligt att ses då vi inte träffats på en HEL vecka;) hahaha. Känns som det var längre sen faktiskt. Nu ska jag passa på att betala räkningarna som är kvar så det är gjort! Sen ska jag bara slappa i soffan resten av kvällen... Ha en fin kväll <3 /Sandra

Inga kommentarer: