onsdag 4 november 2009

Så himla kass....

......på att blogga!!! Kanske lika gärna kan lägga ner detta? Vet ju själv hur tråkigt det är att besöka en blogg (dagligen) som inte uppdateras. Får se hur jag gör....
Just nu är jag iaf hemma med sjuk Rasmus. Feber, hosta & snorig näsa som spökar, och det verkar aldrig vilja ge sig heller?
Idag har jag iaf äntligen fått in växasängen i Rasmus rum. Kände att det var på tiden då han fortfarande sover mellan mig & Danne.
Han var ju så duktig när han var mindre att sova själv i spjälsängen. Vi körde med 5 minuters metoden och allt funkade kanon när vi väl kom in i det. Men sen hände nåt som gjorde att han hamnade mellan oss i dubbelsängen igen. Vad vet jag inte, men där sover han iaf fortfarande:). Jag kan oxå erkänna att jag tycker det är väldigt mysigt att ha honom nära om natten. Men för våran och hans skull är det nog bäst att försöka vänja honom vid sin säng i sitt rum!!
Just nu tycker han det är super spännande med den nybäddade sängen där inne. Så det ska bli kul att se hur det går...
Nu ska prinsarna i säng!!
/Sandra

Inga kommentarer: