tisdag 3 januari 2012

hmmm....

....vilken dag!
Egentligen inget märkvärdigt, men det är bara så konstigt.
En dag med träning & bra mat. sen kom idag...och jag har frossat i gottis:/ Eller inte frossat kanske, men det är det enda jag kan tänka mig att äta utan att spy...typ!!
Vet inte vad som hände, men vid lunch blev jag illamående så jag började laga iordning en omelett för att få i mig nåt snabbt då jag trodde jag var illamående pga hunger. Men bara tanken på att äta omeletten gjorde att jag fick kväljningar:(
Hittade en matlåda med pot.gratäng i kylskåpet, och tanken på att ha den i munnen kändes bättre så jag åt den istället.
Sen har jag vart illamående i stort sett hela dagen, så jag tvivlar på att det var hunger!?
Dock börjar fundera på om det kan ha med mitt preventivmedel att göra? För några månader sen började jag med p-ring och igår stoppade jag in en ny. För en stund sen slog tanken mig att det kanske är pga. hormonerna jag mår illa?
Nu har jag fått barnen i säng så jag ska sätta mig och googla lite på det här får vi se....
Om nån har nån erfarenhet eller känner igen sig får ni gärna lämna en kommentar:)
Hoppas iaf på att vakna upp pigg & fräsh imorrn, utan illamående och taggad till tusen igen.

Inga kommentarer: