onsdag 13 april 2011

Onsdag!

Hemma & vabbar sjuk liten Musse. Han har inte spytt sen igår morse, men däremot är han helt slut verkar det som. Han har oxå feber och är varm som ett element. Sover, sover & sover är vad han gör. Vaknar till ibland och vill ha vatten. Bra det iaf att han vill dricka, för äter gör han inte!
Vet att det inte är nåt allvarligt med honom, men man kan inte undgå att få ont i mammahjärtat & tycka synd om honom där han ligger helt orkeslös:(
Hoppas han snart är bättre, mitt lilla hjärta<3

Igår premiärade jag runt sjön för i år. Gick med mamma o pappa så det var inget värst tempo, men det var skönt att bara komma ut och röra på sig. Lilla Tyra var med oxå:) Tänkte att jag skulle testa iaf och om hon inte orkade kunde jag bära henne. Men hon orkade!! Visade inget tecken på trötthet alls..haha. Bra o veta att hon har mycket energi och ork den lilla busen;) Dessutom fyllde hon 6månader igår. Redan ett halvår, fort går det.

Har inte vart på gymmet på länge och vet inte när det blir nästa gång heller. Danne har massor att göra på jobbet så tiden räcker liksom inte till. Men i helgen ska det nog gå att få till nåt pass (om inte en annan har åkt på magsjuka  såklart peppar, peppar).

Nu ska jag försöka få nåt gjort här. Ha en bra dag:)

/Sandra

Inga kommentarer: